.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد.
اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس در زمان اجرای طرح ابلاغی با رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت وسقم موضوع را در دستور کار خود قرارداده اند.

 

او افزود: مأموران با کنترل محور‌های مواصلاتی بصورت محسوس و نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی وارد عمل شدند.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده، ماموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان کشفیات مهمی در شهرستان‌های تنکابن، عباس آباد، قائمشهر، نکاء، سوادکوه، میاندرود در حوزه چوب آلات جنگلی به میزان ۱۸ تن، فرآورده‌های جنگلی کالای سلامت محور داشتند.

 

او افزود: در این رابطه ۱۴ نفردستگیر، و ۹ دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و اموال مکشوفه را به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل شد.

 

سرهنگ محمدپور گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فراجا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با پلیس ضروری است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.